Marketing internetowy to świetne rozwiązanie dla firm, które chcą promować swoją markę, towar czy też usługi.
Z pewnością obecnie udział internetu jako medium w reklamie stale rośnie, w wielu branżach są podstawą promocji firmy. Oczywiście możemy wykorzystać wiele bardzo skutecznych narzędzi, przykładowo pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania, płatne reklamy banerowe, artykuły promocyjne. Jednym z bardzo ciekawych pomysłów na reklamę będzie marketing szeptany, czyli tworzenie pozytywnego wizerunku w sieci.
W jaki sposób możemy wykorzystać marketing szeptany?
Często poszukując informacji na temat danego towaru będziemy trafiali na fora internetowe, gdzie toczy się dyskusja na temat zalet lub też wad danego towaru. Wypowiadają się osoby, które przykładowo zakupiły lub też używają dany produkt. Z pewnością jest to narzędzie bardzo opiniotwórcze, dodatkowo tego typu informacje znajdziemy także na blogach, w komentarzach blogowych. Zatem ciekawym pomysłem może być stworzenie własnej opinii, która będzie pozytywnie opisywała dany produkt. Naturalnie tego typu działania marketingowe powinny być prowadzone przez osoby doświadczone, które potrafią w sposób nienachalny i realistyczny przedstawić zalety. Z pewnością niewłaściwie prowadzony marketing szeptany nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, ponieważ internauci uczuleni są obecnie na takie sposoby promocji.
Dobrym pomysłem może być komentowanie wpisów blogowych, blogerzy często testują różnego rodzaju produkty, dlatego często znajdziemy artykuły na temat produktów oferowanych przez klientów. W ten sposób agencja marketingowa może tworzyć pozytywny obraz, zachęcać czytelników bloga do bliższego przyjrzenia się danej ofercie. Oczywiście komentarze blogowe często są moderowane, dlatego nasza opinia powinna być merytoryczna, powinniśmy użyć argumentów, które będą przemawiały za danym produktem czy też usługą.
Marketing szeptany to pojęcie dość szerokie, ciekawy artykuł możemy przeczytać na stronie https://kkmmedia.pl/marketing-szeptany-opis-co-to-takiego-i-jakie-sa-rodzaje/. Dowiemy się jakie rodzaje marketingu szeptanego możemy wykorzystać, dowiemy się także w jaki sposób wykorzystać marketing szeptany w mediach, przykładowo w czasie promocji na Facebooku, Instagramie czy też Pinterest.