Parasol reklamowy to jeden z najpopularniejszych gadżetów promocyjnych.

Parasol jest praktyczny, użyteczny oraz posiada duża powierzchnię do naniesienia nadruku. Parasol będzie towarzyszył klientom w przypadku złej pogody, jest obecnie jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych.

Dlaczego parasol jest bardzo dobrym nośnikiem reklamy?

Parasole reklamowe z logo firmy

Nadruk na powierzchni parasola może zostać wykonany za pomocą kilku technik. Są to bardzo trwałe nadruki, możemy nanieść różne elementy graficzne, napisy. Często na parasolach znajduje się logo firmy, parasol to duża powierzchnia reklamowa, dlatego często jest wybierany przez klientów. Aby nadruk był trwały, odporny na działanie deszczu, wykonuje się go za pomocą sitodruku, jest to technika zapewniająca bardzo dobrą jakość i trwałe oddawanie barw. Stosowany jest także transfer sitodrukowy, stosowany do niewielkich efektów wizualnych, które są najpierw drukowane na folii przed nałożeniem na materiał.

Wybierając parasol reklamowy warto zwrócić uwagę na jego trwałość, taniej parasole mogą ulec uszkodzeniu w czasie tych wiatrów, każdy właściciel firmy będzie chciał, aby jego gadżet reklamowy służył klientom jak najdłużej, dlatego powinniśmy zwrócić uwagę na jego budowę. Ważna jest metalowa konstrukcja, ilość drutów, na których wspiera się materiał, zwracamy uwagę także na system otwierania. Parasol powinien być praktyczny, jak również wytrzymały, natomiast materiał użyty do produkcji powinien być odpowiednio gruby, warto wybrać poliester. Parasol reklamowy to bardzo dobre medium, duża powierzchnia zapewnia dobrą widoczność naszej reklamy. Możemy umieścić na nim duże logo, napisy, dane kontaktowe. Parasol reklamowy powinien łączyć funkcjonalność oraz design, jest to bardzo ciekawy środek komunikacji z klientem. Dodatkowo parasole reklamowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, chętnie przyjmowane są podczas spotkań branżowych, targów.

Parasol to bardzo dobry gadżet reklamowy ze względu na łatwość umieszczenia na nim treści reklamowych, mogą być to parasole z logo, w różnych kolorach, możemy przykładowo dobrać kolor parasola do podstawowego koloru znajdującego się w logo firmy. Parasol daje wiele możliwości, jeżeli chodzi o nadruki, przekazywanie treści reklamowych potencjalnym klientom.