Marketing Twojej firmy wymaga determinacji, inspiracji i wiedzy.
Pierwszym krokiem do stworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingowej będzie zebranie informacji, a ten artykuł jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.Czytaj dalej, aby uzyskać najlepsze wskazówki i triki, które liderzy branży skutecznie wykorzystują obecnie we własnych kampaniach, prowadząc do wielkiego sukcesu.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Pamiętaj, aby w wiadomości e-mail umieścić logo swojego produktu lub firmy. W ten sposób klienci zapoznają się z logo i skojarzą je z Twoją firmą. Najlepiej, aby logo było czymś, co przyciągnie wzrok czytelnika i będzie dla niego łatwe do zapamiętania.Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej. Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc. Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś także skonfigurować swoją listę tak, aby sama się usuwała, usuwając subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody.
Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach.
Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Teraz, gdy wiesz, co robią eksperci, aby tworzyć kampanie e-mail marketingowe, które pomagają im w osiąganiu ich celów, możesz zaangażować się we własne projekty związane z obecnością w Internecie. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć swoje konta w mediach społecznościowych, czy sklep, wszystkie marzenia będą możliwe do zrealizowania teraz, gdy wiesz, co robisz!