Być może myślałeś, że e-mail marketing to przestarzała sztuczka.

Myliłbyś się. Pojawiły się inne metody marketingowe, które przejęły e-mail marketing. E-mail marketing zawsze rozwija się poprzez opracowywanie nowych strategii i technik, które sprawiają, że wiadomości e-mail są interesujące i skuteczne. Przeczytaj poniższe wskazówki i spraw, aby Twój e-mail marketing działał dla Ciebie.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej reagują na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i przyczyni się do zacieśnienia relacji z Twoimi klientami.Wysyłaj e-maile tylko do tych, którzy o nie poprosili. Wysyłanie wiadomości e-mail do przypadkowych osób jest uważane za spam i może spowodować problemy z usługodawcą internetowym lub hostem internetowym. Nie będą wiedzieć, czy wiedzą, kim jesteś, a potem zastanowią się, czy w ogóle zależy im na samej treści, czy na Twoim e-mailu. Mogą po prostu usunąć twoją wiadomość; co za strata czasu!Bądź wytrwały w swoich próbach dotarcia do klientów. Nie musisz codziennie wysyłać e-maili, ale pamiętaj, że możesz nie przyciągnąć uwagi klienta lub firmy, dopóki nie zostanie on kilkakrotnie narażony na Twoją markę lub produkty. Dotykaj bazy często, ale nie tak często, żeby wydawało się to zbyt denerwujące.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Świetna rada dotycząca budowania listy subskrybentów e-mail marketingu

Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów.

Jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu, to jeszcze lepiej. Sprawdź, które dni dają Twojej witrynie najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Zawsze pytaj o pozwolenie przed dodaniem kogoś do swojej listy mailingowej. Jeśli uzupełnisz swoją bazę danych e-maili e-mailami osób, które nie subskrybowały, możesz znaleźć się w gorącej wodzie zarówno z tymi właścicielami e-maili, jak i potencjalnymi klientami. Ponadto możesz zostać zgłoszony i ostatecznie zbanowany przez dostawcę usług internetowych za łamanie zasad dotyczących spamu.Jeśli zamierzasz włączyć grafikę do swoich e-maili, powinieneś upewnić się, że wiadomości e-mail są nadal czytelne, jeśli odbiorca zdecyduje się nie wyświetlać tych grafik. Świetnym sposobem na to jest użycie znaczników ALT, aby tekst zastępczy był wyświetlany, gdy nie można wyświetlić obrazów. Dobrym pomysłem może być również umieszczenie większości zdjęć w dolnej części wiadomości e-mail.Możesz rozważyć skontaktowanie się z klientami z jakimś rodzajem premii niespodzianki, którą im zapewniasz. Dołącz link do wiadomości e-mail, który każe im go kliknąć. Końcowy postscriptum może ich poinformować, że mogą uzyskać wszystkie szczegóły na ten temat, klikając podany link.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiedzą, w co się pakują, zapisując się do Twojej kampanii e-mail marketingowej. Ustalenie oczekiwań jest bardzo ważne dla sukcesu Twojej kampanii. Możesz zarejestrować wiele osób, ale przy niewłaściwych oczekiwaniach po prostu rozczarujesz wielu ludzi i stracisz klientów.W email marketingu pozostało jeszcze życie. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule i kontynuuj poszukiwanie sposobów na zaprezentowanie swoim klientom innowacyjnej i skutecznej kampanii e-mail marketingowej.