Więc zrobiłeś to.
Jesteś gotowy, aby zająć się marketingiem mobilnym, prawda? Cóż, teraz jest idealny czas. Prawdopodobnie masz wiele pytań, jak zacząć i co robić, ale nie martw się, ten artykuł Cię omówi. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć realizację Twoich aspiracji związanych z marketingiem mobilnym.Pamiętaj, aby reklamować swoje opcje marketingu mobilnego za pośrednictwem innych kanałów komunikacji, takich jak portale społecznościowe, kampanie prasowe i witryna internetowa. Przy ogromnej liczbie aplikacji mobilnych i trendach dostępnych dla klientów, skierowanie ich do opcji mobilnych może być różnicą między ich rejestracją, a nie wiedząc, że jest to opcja.Zintegruj marketing mobilny z innymi rodzajami marketingu. Mobilność działa najlepiej w połączeniu z innymi rzeczami, takimi jak druk, telewizja, radio i występy na żywo. Pamiętaj, aby zintegrować z drukiem kody kreskowe 2D lub kody szybkiej odpowiedzi, aby zwiększyć ruch w witrynie mobilnej. Masz nieskończone możliwości.Pamiętaj, że wiadomości tekstowe naprawdę powinny być wykorzystywane do utrzymania klientów. Klienci, którzy już kupują u Ciebie, zazwyczaj chętniej otrzymują od Ciebie bezpośrednie wiadomości niż nowi. Wykorzystaj to na swoją korzyść, oferując specjalne oferty obecnym klientom. Poczują się wyjątkowo, gdy otrzymają dodatkową uwagę.Znaj swoje godziny. Nie chcesz wysyłać wiadomości do klientów, gdy śpią lub jedzą kolację. Staraj się nie przeszkadzać im w święta lub niedziele, chyba że jest to ważne. Twój klient nie zawsze chce mieć do czynienia z Twoimi tekstami, więc upewnij się, że piszesz tylko w dobrych porach.Bez względu na to, jaki rodzaj funkcji chcesz dodać do swojej kampanii marketingu mobilnego, musisz pamiętać, że tutaj chodzi o wykonanie.
Użytkownicy mobilni rozwijają się w szybszym tempie niż użytkownicy komputerów PC, więc wszyscy starają się przejść na mobilność.
Wyróżnij się, skupiając się na jakości wykonania, a nie tylko na ekspansji.Reklamy mobilne wymagają silniejszego wezwania do działania niż zwykłe reklamy, więc upewnij się, że potrafisz dostarczać tego typu materiały. Kilkanaście wykrzykników i kilka słów, takich jak „musi” i „teraz” nie wystarczy. Musisz wymyślić sformułowanie, które przekona ludzi tylko w krótkim lub dwóch zdaniach.Twoi znajomi mogą być pomocną dłonią podczas testowania kampanii. Jeśli możesz sobie na to pozwolić, możesz nawet zatrudnić kogoś, kto wyda ci obiektywną opinię.Żaden program do śledzenia sieci nie sprawdzi się, gdy próbujesz nadążyć za wynikami całej kampanii. Aby nadążyć za swoimi danymi, musisz upewnić się, że korzystasz z oprogramowania przeznaczonego dla komórek. Wypróbuj różne platformy śledzące, takie jak Bango i Mobilytics, aby być na bieżąco ze wszystkim.Pamiętaj o przeprowadzeniu testu użyteczności przed udostępnieniem klientom mobilnej kampanii marketingowej. Poproś przyjaciół, rodzinę, pracowników lub wszystkich powyższych o otrzymanie wiadomości, odpowiedź i poproś o szczerą opinię na temat doświadczenia. W ten sposób upewnisz się, że wszystko działa, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia swoim klientom.Utrzymuj marketing mobilny w normalnych godzinach pracy, w przeciwnym razie Twoi klienci pomyślą, że otrzymują spam. Klienci marketingowi w niedogodnych momentach spowodują, że usuną wiadomość i zignorują przyszłe e-maile. O ile nie jest to istotne dla określonej grupy docelowej, wysyłaj e-maile w normalnych godzinach pracy.Uzyskaj pozwolenie przed rozpoczęciem dodawania numerów telefonów komórkowych do bazy danych. Uzyskanie pozwolenia oznacza, że znalazłeś kogoś, kto jest zainteresowany Twoją usługą lub produktem. Jeśli nie uzyskasz pozwolenia, wysyłasz wiadomości, które prawdopodobnie nigdy nie zostaną przeczytane. Wysyłanie wiadomości bez pozwolenia może być również świetnym sposobem na zrujnowanie Twojej reputacji.Poinformuj odbiorców, jak często będą wysyłane wiadomości. Daj im opcje, jeśli nie chcą wiadomości tak często, jak chcesz im wysyłać. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to stać się szkodnikiem, który codziennie wysyła wiadomości, gdy Twoi odbiorcy poinformują Cię, że woleliby cotygodniowe wiadomości. Mogą w tym pomóc oczekiwania dotyczące częstotliwości.Teraz jesteś znacznie lepiej przygotowany, jeśli chodzi o marketing mobilny. Myślałeś, że jesteś gotowy wcześniej, spójrz na siebie teraz! Mamy nadzieję, że dostarczone wskazówki dostarczyły Ci wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingu mobilnego, dzięki czemu możesz rozpocząć marketing jak profesjonalista.