Marketing artykułów istnieje od początków mediów drukowanych, ale po raz kolejny eksplodował wraz z nadejściem Internetu.
Nie tylko zwiększy wiarygodność Twojej firmy, ale przyciągnie nowych klientów. Wskazówki zawarte w tym artykule mają na celu dostarczenie niezbędnych informacji do rozpoczęcia kampanii marketingowej artykułu.Dbaj o aktualność treści i upewnij się, że starsze treści są ponadczasowe. Chociaż wszystko się zmienia, spróbuj dodać zaktualizowany link do starych artykułów. Jeśli odwiedzający najpierw znajdą stare artykuły z nieaktualnymi informacjami, mogą łatwo znaleźć aktualną wersję za pomocą zaimplementowanego linku. Skorzystaj z opcji w swojej witrynie, które umożliwiają czytelnikom porządkowanie artykułów według najnowszych i powiązanych treści.Kolejną ważną wskazówką, którą powinieneś przestrzegać, jest zastanowienie się nad zawartością swoich stron internetowych. Twoje treści powinny zawsze odpowiadać Twoim celom. Upewnij się, że Twoje treści są oryginalne i niepowtarzalne, ponieważ treści plagiatowe i nieoryginalne są w dużej mierze niezalecane. Treść Twojej witryny powinna pozostać w pamięci odwiedzających i sprawić, że będą chcieli do niej wracać.Nie pisz wspaniałej amerykańskiej powieści! Kiedy ludzie szukają informacji w Internecie, zazwyczaj nie chcą czytać tysiąca słów. Naucz się odpowiednio edytować, aby przekazać wiadomość w interesujący, czytelny, żywy sposób. Artykuły o długości od 300 do 500 słów, które w zwięzły sposób przekazują swoją wiadomość, są doceniane przez czytelników online!Pamiętaj o koncentracji uwagi czytelnika. Nikt nie lubi czytać artykułu z akapitami, które po prostu powtarzają się i powtarzają. Udoskonal to, upewniając się, że każdy akapit ma mniej niż sześć zdań.
Jeśli chcesz o czymś powiedzieć więcej, po prostu zacznij nowe.
Dzięki temu Twój artykuł nie ugrzęźnie.Artykuły wirujące to bardzo kontrowersyjny temat, a najbardziej znający się na rzeczy marketerzy wiedzą, że należy tego unikać. Artykuły tworzone za pomocą oprogramowania przeznaczonego do tego celu są często niegramatyczne lub trudne do zrozumienia. Co więcej, nie mówisz nic nowego, tworząc artykuł, który jest wart znacznie więcej niż przyciąganie ruchu do Twojej witryny za pomocą zduplikowanych treści, które są po prostu ponownie sformatowane. Spinningowe artykuły mogą również wylądować w sądzie, jeśli nieumyślnie naruszysz jakiekolwiek prawa autorskie. O wiele lepiej jest poświęcić swój czas na pisanie kreatywnych artykułów niż marnować go na kręcenie bezużytecznych.Unikaj przesyłania artykułów o takich samych lub podobnych tytułach. Twój artykuł nie może wydawać się wyjątkowy, jeśli ma taki sam tytuł jak inny artykuł. Musisz nadać każdemu artykułowi unikalny tytuł i musisz mieć pięć do dwudziestu wersji tytułu, aby opublikować artykuł w różnych miejscach. Pamiętaj, że w tytule zawsze musisz umieścić słowo kluczowe.Chociaż liczba słów jest ważna, nie przejmuj się nimi podczas pisania. Zaufaj własnemu osądowi, jak długi powinien być kawałek. Edycja to czas na niezbędne cięcia długości, a czasami autor może nawet uznać, że można go przekształcić w dwa artykuły.W artykule bardzo ważne są wstępy i wnioski. Chcesz przedstawić czytelnikowi treść poniżej w sposób ogólny, sprawiając, że czytelnik poczuje się, jakby jakikolwiek temat w nim dotyczył. A potem chcesz zakończyć, krótko podsumowując, czego dotyczył artykuł i dodając ostatnie wezwanie do działania.Reklama jest bardziej sztuką niż nauką i dlatego ważne jest, aby podchodzić do reklamy z jak największej liczby punktów widzenia, aby zapewnić sukces swojej firmie. Stosując się do wskazówek i porad zawartych w tym artykule, Twoja kampania marketingowa artykułu ma największą szansę na zapewnienie Twojej firmie rzeczywistych i wymiernych rezultatów.